مدیریت آزمایشگاه

۶ نکته برای اینکه چگونه مدیر آزمایشگاه موفقی شوید

۶ نکته برای اینکه چگونه مدیر آزمایشگاه موفقی شوید

توصیه‌ی ما به شما کمک می‌کند که چگونه مدیر آزمایشگاه موفقی شوید و زمان خود را بهتر مدیریت کنید. مدیر آزمایشگاه بودن مانند مدیریت کسب‌و‌کار‌های کوچک کار آسانی نیست بلکه فراتر از یک علم می‌باشد.

اینطور به نظر می‌رسد به اندازه کافی سخت نیست، اما اغلب تعداد کمی از مدیران آزمایشگاه تازه‌کار در مدیریت افراد و بودجه آزمایشگاه به درستی آموزش می‌بینند. توانایی سامان بخشی به کار و نقطه‌ی عطف بودن و رهبری و سرپرستی، همه مهارت‌های ضروری مدیر آزمایشگاه است.

 ۶ نکته که به پیشرفت شما در جایگاهتان کمک می‌کند:

موجودی کالا در آزمایشگاه را برنامه‌ریزی و سازماندهی کنید

یک روش ساده برای مرتب‌سازی سفارش‌های مشخص در نظر بگیرید و به طور منظم به موجودی کالا در آزمایشگاه توجه داشته باشید. این کار سفارش روزانه را آسان‌تر و کارآمدتر می کند. همچنین به این معنی است که سفارش‌ها به همان روش از شخص به شخص دیگر با نتایج سازگار انجام می شود.

مطالعه مقاله ی بهینه سازی چیدمان و دکوراسیون آزمایشگاه برای بهره وری: 10 نکته برای موفقیت

ارتباط حرفه ای و کارآمد در مدیریت پروژه برقرار کنید

جایگاه مدیریت پروژه شما این است که به شما کمک کند سطح بالایی از دقت، یکپارچگی و بهره‌وری را در تحقیقات خود حفظ کنید. مدیریت پروژه خود را با آخرین اخبار آزمایشگاه به روز نگه‌دارید، در صورت لزوم به دنبال مشاوره باشید.

آزمایشگاه تشخیصی طبی

به طور منظم به کارکنان آزمایشگاه خود گوش دهید

وقت گذاشتن برای گوش دادن به کارکنان آزمایشگاه مهم است؛ نکات بسیاری را می‌توان از کارکنان آزمایشگاه یاد گرفت. جلسات همفکری یک راه عالی برای تشویق خلاقیت و ایجاد ایده‌های خوب در گروه است. کار تیمی باعث دستیابی به دیدگاه متفاوتی در تحقیقات شما می‌شود تا اینکه در انزوا کار کنید.

زمانی را برای مطالعه آخرین تحقیقات و حضور در کارگاه‌های مهارت‌آموزی اختصاص دهید

برای مطالعه و تحقیق در برنامه خود وقت بگذارید؛ کاری است که اغلب محققان آن را انجام نمی‌دهند. در کارگاه‌های مهارت‌آموزی برای بروزرسانی انواع تکنیک‌های آزمایشگاهی، معرف‌های تحقیقاتی و کیت‌ها شرکت کنید.

جلسات آزمایشگاهی به طور منظم برگزار کنید

جلسات آزمایشگاهی منظم (به عنوان مثال هفتگی) داشته باشید تا همه کارکنان نسبت به فرایندهای کلی آزمایشگاه به روز باشند. جلسات منظم یک ابزار عالی برای همفکری برای دستیابی به آزمایشگاه سازمان یافته و متمرکز بر اهداف خود است. جلسات منظم آزمایشگاهی به شما اجازه می‌دهد تا به نظرات کارکنان آزمایشگاه خود گوش دهید و در قالب یک تیم به حل مسائل مربوطه کمک کنید.

مهارت‌های مدیریتی کارکنان آزمایشگاه خود را تقویت کنید

مدیر آزمایشگاه بودن صرفا فقط علم نیست. برای اطمینان از عملکرد آزمایشگاه شما، مهارت‌های مدیرتی کارکنان، ارتباطات و رهبری بسیار حائز اهمیت است.

منبع

https://www.richmondscientific.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *